The Smallwood Family
Jerome Smallwood and his wife, Brianna, share a passion for cooking soul food at their home in Cedar Rapids, IA. Jerome learned the majority of the recipes he makes from his mom, Vivian, who taught her kids the importance of cooking for themselves.