Mom Lured Me Into a Trap
Kristyn’s mother, Melissa, is angry and jealous, but when her marriage falls apart, Melissa’s anger turns to rage. Kristyn finally leaves behind her toxic home — with her little sister and grandmother. It’s a decision that still haunts her today.