He Brought Roses and a Gun
Andrea believes that Ray Clark is the man of her dreams. But when she reveals she’s pregnant, Ray becomes a nightmare. He stalks her and tortures their infant son. Andrea and her baby narrowly escape, but the next woman Ray meets isn’t so lucky.