My Son Should Die in Prison
Jon Eason hopes every day that someone will murder his son Dylan in prison. Dylan Eason's life sentence without parole doesn't appease his father, who admits wishing for his own son's death is horrible but feels Dylan deserves it for his 2016 crimes.