Chicken and Clam Paella and Spiced Caramelized Pineapple
Samantha Seneviratne makes paella, a surprisingly easy one-pan meal that's as delicious as it is fun to share, then follows it up with an even easier dessert featuring caramelized pineapple that's sure to please your family and friends.