Woodward Avenue Part 2
Jean turns her attention to the second floor of a stately 1930s Georgian home in Grand Rapids, Michigan by designing a stunning primary suite with accompanying bathroom, along with a guest suite and two smaller bedrooms connected by a Jack and Jill bath.