Invictus Interruptus/Pet Peeved
Dodgers and Cadet must slow down the Invictus, an awesome new Martian space destroyer, so that Star Johnson can engage it in battle. Then, Dodgers demands a pet and settles on a cute, fuzzy little Energy Mutator alien creature.