Scaly Mermaid Skin
Natasha has ambitions of becoming a model, but her massive ear keloids are keeping her off the runway. Eight-year-old Wynter wants her scaly mermaid skin cured. Dr. Lee's bestie Raquel needs help with a new product for a private area.