A Spoonful of Cyst
Stephen's large, bulbous nose gets him unwanted attention, and he hopes Dr. Lee can help. Veronica wants to be free of secrets, including the bump on her butt crack. Marty has a large, 30-year-old growth on his shoulder that he is ready to remove himself.