Sisters Lumpity Lump Lump
Dr. Sandra Lee helps Amber who has hundreds of tumors on her face. Antonio has a mound on his spine, sisters Cheri and Janice both suffer from matching lumps and Tatiana has an embarrassing bump on her butt cheek.