Pop Ups: Hard Knot Life
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Jason has lost confidence due to the large growth on his neck. Shawnell's mystery head bumps have destroyed her self-esteem. Jim struggles to breathe around his nose growth.