Pop Ups: A Spoonful of Cyst
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Stephen's large nose brings unwanted attention. Veronica wants to be free of the bump on her butt crack. Marty has a large shoulder growth that he is ready to remove himself.