Love Triangle
Waitress Brandy Hanna leaves work Friday afternoon for a weekend off. But Monday morning, when she doesn't show up for work, her mother is convinced Brandy is in trouble. Did she walk away from her rocky love life? Or was she the victim of a fatal crime?