From Vikings to Wings
Guy Fieri is digging into some international flavors, beginning with a food truck in Portland, OR, that's rolling out Norwegian specialty wraps. Plus, he finds authentic Iranian cuisine in Sunrise, FL, and a joint going wild with wings in Oklahoma City.