Savory with a Side of Sweet
Guy Fieri is jumping into some sweet and savory dishes. In Burlington, VT, a vegan joint is gettin' crazy with a coconut-banana French toast, and a gas station-turned-restaurant in Logan, UT, is flipping grilled cheese inside-out.