Burgers, Bacon and BBQ
Guy Fieri's diving into meaty, savory goodness, from a funky farm-to-table spot piling up a pimento cheese burger in Little Rock, AR, to an amazing Asian joint cooking up kimchi fried rice and prime-time pork ramen in Napa, CA.