Not Your Typical Joints
Guy's going off the beaten path to check out funky finds. In Charlotte, NC, an eatery tucked inside a beer store slings crazy waffle creations, and in Houston, TX, a not-your-everyday fusion joint mashes up barbecue with sushi.