Fish, Fries and Feet
In Des Moines, Guy Fieri checks out a funky fusion joint serving up unique burritos. Across town in Beaverdale, a southern spot's cooking up all the classics. In Atlantic City, a husband-wife duo dishes out soul food standouts.
Guy Fieri hits the road and grabs bite-size Reubens, catfish cakes and pig's feet.