When Trucks Fly
Professional off-road racer RJ Anderson enlists Heavy D to trick out his brand new Ford Raptor and add some serious towing capacity. Meanwhile, the Diesel Brothers challenge the Goons Garage and Welder Up to a Tuff Truck rematch.