Not So Easy Rider
The guys face a huge challenge when a big dollar collector asks them to slam a 1969 Chevy C10. Meanwhile, Heavy D and the guys are off to bike week at Sturgis to check out a one-of-a-kind hydrostatic diesel motorcycle.