Streaky Clean/A Dad Cartoon/Sole Brother
Dexter invents a cleaning device that removes clothing stains from space. Then, when Dad washes his car, one thing after another goes wrong until it's a complete wreck. Finally, a failed experiment causes Dexter to become Dee Dee's foot.