Fridge Cleanout!
Just like most people, Kardea Brown's refrigerator fills up random veggies, fruits and other bits of recipes she has made. So she gets creative and uses leftovers in Lasagna Dip, Grilled Eggplant Bruschetta and a refreshing Red Wine Mixed-Berry Granita.