Working to Be With Family in Puerto Rico
A New Yorker is eager to spend more time on the beaches of Cabo Rojo, Puerto Rico. She's tired of crashing with family and wants to find a modern condo of her own close to the beach with plenty of bedrooms so friends can visit.