Tennessee Dome Home
A couple looks to build an eco-friendly, off-the-grid geodesic dome, cooled using geothermal caves, with a view of Tennessee's South Cumberland Mountain Range. But they're up against uncertain weather, an intricate design and treacherous mountain paths.