Holiday: Santa's Workshop
Buddy Valastro and Duff Goldman go head-to-head with cakes portraying Santa's workshop. Team Buddy creates a nighttime scene with a napping Santa surrounded by toys and elves, while Team Duff builds a realistic tree that morphs into a finished toy train.