Who's King of the Kitchens
Jonathan and Drew each renovate their kitchen and dining rooms but run into space and structure issues. Alex Guarnaschelli and Veronica Valencia stop by to judge the rooms, and the winner is awarded a romantic dinner from a famous Michelin chef.