Antaeus, the Skateboarding Giant
This episode explores Bob's beginnings to his fame in the X-Games. Inspired by the giant Antaeus -who grew stronger every time he touched the Earth-, Bob embodies an unwavering resilience that turns him into a skateboarding icon.