Mexico City: Corn Smut & Ant Eggs
Andrew heads to Mexico City. He eats stewed pig knuckles in one of the city's most notorious barrios, feasts on worms and ant eggs in the desert outside the metropolis, and travels though ancient canals to taste fish egg tamales.