Chicken and the Egg
Chef Eduardo Garcia invites his twin brother to a dinner for two he knows they both love. He makes a family favorite, crispy roast chicken in one pot with Yukon Gold potatoes, along with a fresh honey mustard dressed salad and a chamomile crème brûlée.