Guatemala Penitentiary System - Renovation 1
Guatemala is one of the most dangerous country in the American continent, extortion, kidnapping and robbery are everyday occurrence. Follow the toughest prison in Guatemala: the Renovation 1 maximum security detention center, in Escuintla.