Risky Business
Chopped's Ted Allen and Iron Chef Alex Guarnaschelli join together to find the right chef to take down Bobby Flay. With no room for error, street food king, Chef Jeremiah Bullfrog, and Midwestern chef, Kyle Williams, risk it all.