A Girls Getaway on Mobile Bay
A mom and daughter -- feeling outnumbered by the seven boys in their blended family -- are looking for a waterfront getaway in Mobile Bay, Alabama. Mom wants a large home for everyone, but her daughter would prefer a small escape where the pair can relax.