Faces
Dr. Emma tackles painful, upsetting skin conditions on the face. Life-saving cancer surgery left Kristie with facial scarring. Dr. Emma must ease her anxiety around treatment. Claire feels like a catfish wearing makeup to cover dark patches on her face.