They Wanna Have Fun
While Carrie plans a fabulous birthday party to boost Charlotte's spirits, Anthony navigates an awkward introduction to Giuseppe's mother, Gia. Later, Charlotte discovers Harry's been keeping a secret, and Seema's flirtation with Adam blossoms.