If You're Not First, You're Last
Julia reveals a painful secret that affects her marriage with Brandon. Ari's peace offering doesn't have the intended results with Bini. Gino's rejection has Jasmine at a breaking point. Sex therapy reveals intimacy issues with Natalie and Josh.