About Last Night
Yara gives Jovi an ultimatum. Tarik and Hazel's ex causes new issues. Betty invites herself dress shopping. Natalie attempts to move forward. Zied makes new demands. Amira feels pressured to go to Serbia. Ryan's cousin joins Stephanie.