Love at First Flight
Greg's mom doesn't want his fianceé sleeping in his bedroom. Mina's excitement dwindles when she sees Mark's rural bachelor pad. Sarper reveals the results of his interview. Mahdi worries he's made a mistake. Juan gets a reality check.