You Told Me No Adultery
The state of Shaun's apartment shocks Christine. Emma begins to doubt that her hot Iranian bodybuilder will propose. Distance takes a toll on Host and Bridie's relationship. Victoria's friend interrogates Sean about his past and his plans for the future.