Drive Me Crazy Like a Roulette Wheel
Larissa has a date with a mystery man. In Nigeria, Angela receives a horrific first-day surprise. Colt's mother meets his girlfriend in Brazil. Kalani's father finds out about Asuelu's misdeeds. Elizabeth and Andrei have a rocky first morning in Moldova.