Dear Diary, I'm Insecure
Cleo travels to the US to undergo gender affirming surgery. Ella reveals that she was left devastated after finally meeting Johnny. Thais urges Patrick to take steps to boost his self-image. Cortney takes interest in her brother's single friend.