Sir Archibald, Gentlecat
The Buffycats are rehearsing for their concert when Archibald, Lampo’s uncle, comes to visit. After criticizing his behavior, Archibald decides to spend the day teaching him good manners. Will Archibald manage to turn Lampo into a gentlecat?