Smoky, Sweet and Spicy: Impossibly Good Meat-Free Chili
Rachael Ray uses plant-based meat substitute in her hearty chili with black and red beans. Her husband, John, makes Smoke Berry Margaritas with muddled jalapeno and cilantro.