Sofa Night Super Snacks Supper
Rachael Ray gives comfort food a kick with her BGT: Bacon, Guacamole and Tomato with Chips and Chorizo Jalapeno Poppers. The spicy jalapeno poppers contrast with cool, smoky guacamole packed with crispy bacon and citrus-y tomato.