Obsessed (HBO)
The life of a married up-and-coming business executive takes a dark turn when the beautiful new temp becomes obsessed with him.
Idris Elba and Beyoncé star in this thriller as up-and-coming business executive Derek Charles and his wife Sharon, whose idyllic life takes a dark turn when a beautiful and seductive office temp becomes obsessed with Derek.