Eileen (HBO)
Thomasin McKenzie and Anne Hathaway star in this thriller where the friendship between two women working at a prison takes a dark turn.
Thomasin McKenzie and Anne Hathaway star in this thriller based on the acclaimed titular book where a secretary becomes enchanted by the new counselor at the prison where she works. But soon, their budding friendship takes a twisted turn.