The Hill (HBO)
The remarkable true-life story of a young man with a degenerative spinal condition who overcomes all obstacles to play professional baseball.
Dennis Quaid and Colin Ford star in this true-life drama that follows Rickey Hill, the son of a stern pastor, and his struggle to overcome a degenerative spinal condition and fulfill his dream of playing Major League Baseball.