Julie & Julia
Meryl Streep and Amy Adams play renowned chef Julia Child and Julie, the blogger whose life changed with Julia's recipes.
Meryl Streep and Amy Adams play renowned chef Julia Child and young blogger Julie Powell, two women who never met each other, but whose lives become intertwined by their passion for cooking.