Darker than the Night
A teenage girl inherits her aunt's mansion and her cat, but after neglecting the pet, she unleashes the demons that inhabit the house.
A teenage girl inherits the eccentric mansion of her late aunt, who entrusted her with the care of her beloved cat. But, after neglecting the pet, the young woman realizes that her mistake has unleashed the demons in the house.