Orphan: First Kill
Julia Stiles and Isabelle Fuhrman star in this prequel that tells the origin story of "little orphan" Esther.
Julia Stiles and Isabelle Fuhrman star in this prequel to the 2009 thriller that tells the origin story of "Esther", who, after fleeing an Estonian psychiatric facility, poses as the missing daughter of an American couple.