Ona u kojoj Joey govori francuski
Monica i Chandler pokazuju Erici, koja je majka nerođene bebe koju žele posvojiti, znamenitosti New Yorka, a također saznaju više činjenica o njoj – poput one da je djetetov biološki otac možda osuđenik koji je ubio svog oca lopatom.